عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

عشق تو را شهید می کند...

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست .. ؟

احسان و محبت برنده تر از شمشیر است و زودتر انسان را شهید می کند.
اگر به احسان خدا واقف شوی عاشق ِ او می شوی و اگر عاشق شدی ، عشق تو را شهید می کند.
بهترین راه نیل به موت این است.

"حاج اسماعیل دولابی"
برگرفته از کتاب شهید محبت

موضوع ها
پیشنهادهامو ببینید :

انتخاب..

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ
خدایا

 واقعا انتخاب سخته...
من چیزایی تو اینا میبینم که آینده خوبی درش نیست...
حالا نظرت چیه خدا جان؟
ازدواج بر من واجبه با چنین شخصی؟
تنها چیزیش که منو جذب کرد، همین حرفش بود که
جایی رو جز اونجا نداریم 
منظورش امام ها و حرمشون بود...

ولی نگاهش به زندگی خیلی بندگی وار نبود...
بیشتر پول بود انگار...
نمیدونم..

من مرد همراه بندگی میخوام
نه مردی که صرفا نفقه مو بده....

تازه.. این وضع مالی رو هیچ پسری نداره..
و از نظر پولی انقد داره که..

ولی من همین که زندگیش شده کار رو دوس ندارم...
من مرد بندگی میخوام

نمیدونم.. شناختم بهش کمه
ولی تا اینجا به جواب منفی رسیدم...
چیزی که خیییییلی برام مهمه اینه که احتیاط کنه توی پول دراوردن
و هر پولی نیاره
هر وامی نگیره
هرکاری نکنه
هر چیزی نفروشه

ولی انگاری این کارارو میکنه...
نمیدونم...

تقریبا منتظر اون خواستگاری ام که نمیدونم کیه
ولی میدونم قراره بیاد. توضیحش رو نمیخوام بدم
ولی فکر میکنم اون همه خواستگارام مومن تره.. 
و این مهم ترین ملاکمه...

دلم میخوام مرد زندگیم عاشق اهل بیت باشه
و نتونه هفته بیاد و بره، و هیچ هیتی نره..
مثلا اگه نره یه هفته ، اخر هفته دق کنه از دل تنگی! 

چیکار کنم خب..

مدیونید اگه بهم بخندین..

  • نورا ..

نظرات  (۳)

  • چشم به راهم ...
  • ان شاالله درست میشه

    امیدوارم درست تصممیم بگیرید ...
    پاسخ:
    هر چه خدا بخواهد... 
    :)
    سلام سلام اجی جونم عیدت مبارک،روزت مبارک، بوس بوس
    ان شاءالله همونی که خدا برات در نظر گرفته همون بشه.بزودیم به ما یه شام عروسی بدی.هورااااا
    اقا چرا اخرش نوشتی مدیونید اگه بهم بخندید?!
    اخه منم همچین ارزوهایم دارم،اما من خندیدم میدونی چرا?
     اخه بنظرم بی ربط اومد این جمله اخرت، بخاطر این خنده ام گرفت!
    یاد پستت افتادم گفتی فاطمه گفت سفارش بدین.من یه سفارشی دادم،بعد به خودم میگم،اینو فقط تو دلت بزار و هیچوقت به هیچکس نگو ،هر که بفهمه میگه این دیگه کیه و چه چیزهای عجیب غریبی میخواد اما چه کنم،دلخوشم...
    دلم حرم میخواد روبرو ضریح تکیه بدی به دیوار کنار در ورودی بزرگ...بعد بگی السلام علیک یا فاطمه المعصومه اشفعی لنا فی الجنه
    پاسخ:
    سلام سلااااام...

    خنده.. شاید بخاطر اینکه نوشتم اگه یه هفته نره هییت دق کنه از دل تنگی.
    اخه بعضی اینو درک نمیکنن که یه هفته هییت نرفتن آدمو دق میده..
    من دوس دارم طرفم انقدی عاشق باشه که نتونه یه هفته دووم بیاره
    امیدوارم
    هر چی به صلاحتونه اتفاق بیفته:)
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی